Contacteer de MIVB

Volg de onderstaande stappen om de MIVB te contacteren om het lawaai en de trillingen veroorzaakt door de metro van de MIVB te melden en oplossingen te vragen.

Elke klacht die naar de MIVB wordt gestuurd, is een krachtig signaal. Ze drukt niet alleen uw ongenoegen uit, maar creëert ook een officieel spoor dat de MIVB verplicht om met onze vraag rekening te houden. Hoe meer mensen dit doen, hoe sterker onze stem zal klinken. Uw actie versterkt de collectieve druk die we uitoefenen om de rust te herstellen.

Stappen

  1. Ga naar het contactformulier van de MIVB Open
  2. Op het scherm "Netwerk, frequenties, storingen - Persoonlijke informatie", vul de volgende velden in:
    • Aanspreking
    • Voornaam
    • Achternaam
    • E-mailadre
    • Telefoonnummer
    • Klik op "Doorgaan"
  3. Op het scherm "Netwerk, frequenties, storingen - Vragen of klachten over het netwerk, frequenties, storingen", vul de volgende velden in:
    • Mijn bericht is in hoofdzaak een → "Klacht"
    • Mijn bericht → bewerk het onderstaande bericht indien gewenst, kopieer het en plak het in het veld "Mijn bericht"
    • Betrokken lijn → "1 WESTSTATION - STOKKEL"
    • Richting → om het even welke van de twee richtingen
    • Betrokken halte of station → het dichtstbijzijnde station bij u
    • (Negeer de velden Datum, Tijdstip en Voertuignummer)
    • Vervoersbewijs → "Ik heb geen vervoersbewijs"
    • Klik op "Verzenden"

De MIVB zou u binnen 10 dagen moeten antwoorden. Aarzel niet om opnieuw contact op te nemen als u geen antwoord krijgt, en zolang de hinder aanhoudt.

Blijf regelmatig klachten indienen zolang het probleem niet is opgelost.

Consulteer de pagina Actie voor andere mogelijke acties.
Een onafhankelijke burgeractie, niet aangesloten bij, ondersteund of goedgekeurd door de MIVB of enige andere officiële instelling. © 2025 Stop Bruit Metro